Ajándék
2015.01.11 Krediesz
Az itt található ingyenes anyagok mind segítenek Neked abban, hogy az egészséges életmódot megvalósíthasd a mindennapokban. Találsz közte táplálkozási tanácsokat, 2 tornagyakorlat sort és egy mókás táblázatot (nemcsak) gyerekeknek, ami játékosan segít beiktatni a rendszeres, naponta többszöri zöldség- és gyümölcsfogyasztást a mindennapokban.

ajandekok6402

30 tipp a gyerekek kiegyensúlyozott táplálásáért

Tudd meg, hogy:

  • mi az, amit érdemes végiggondolni, tudatosítani, mielőtt bármilyen változtatásba belefognál
  • mik azok a módszerek, amelyeket érdemes kerülni, mert a használatukkal nem a jó gyarapodást, egészséges étkezést, csak a későbbi evés zavarokat alapozhatjuk meg
  • mit tegyünk, mik azok a dolgok, amikkel érdemes próbálkozni. Találsz közte ötletet kicsiknek és nagyoknak, "jó" és "rossz" evőknek, gyakorlatiasat és elméletit egyaránt

lenae

Átmozgató torna íróasztal mellett

A gyakorlatok segítségével átmozgathatjuk az elgémberedett végtagjainkat, az esetlegesen rossz tartás miatt fájó hátunkat. Ülő munkát végzőknek, vagy gyerekeknek a tanuláshoz, íróasztal mellett mindenképp érdemes kipróbálni ezt a gyakorlatsort gerincünk védelmének érdekében.

Lábtorna - a lúdtalp megelőzéséért

Az itt található gyakorlatok segítségével a talp izmai erősödnek és megelőzhető a lúdtalp kialakulása, vagy a már meglévő elváltozás javulása jön létre.

Milyen zöldségeket és gyümölcsöket ettél már ma?

mitettel640

Ez a kis feladat játékosan segíti, hogy a zöldség és gyümölcsfogyasztás a mindennapjaitok részévé váljon. Nyomtasd ki és ragasszátok egy jól látható helyre. A feladat, hogy minden nap írjátok fel közösen, milyen zöldséget és gyümölcsöt fogyasztottatok aznap. A cél, hogy legalább 3, de inkább 5 fajta szerepeljen minden nap.

1 adagnak számít:

  • 1 közepes méretű gyümölcs (kb. 10 dkg),
  • 1 pohár natúr gyümölcs-vagy zöldséglé (cukormentes),
  • 1 csésze főtt vagy fagyasztott zöldség vagy gyümölcs (kb.10-15 dkg),
  • 1 marék bio csíra.

A legjobb minél nagyobb mennyiségben nyersen fogyasztani, de természetesen a főtt, párolt, sült fajták is beleszámítanak. A legjobb, ha változatosan válogatsz a különböző fajták közül – lehetőleg az idénynek megfelelően. Ehhez sok ötletet, receptet találhatsz a blogunkon, itt a weboldalon, és a Hatszínvirág Életmód Programunkban is, melynek része még minden hónapban 5 pár zöldség-gyümölcskártya, és egy színező. amelyek segítségével játékosan barátkozhatnak a gyerekek az adott idény finomságaival.

Add meg az email címed, és már küldjük is a fenti ajándékokat:

(Egyes esetekben előfordulhat, hogy a levelünket a beérkező üzenet helyett a kukában landol; illetve G-mailes cím esetén az is meglehet, hogy a levél nem az Elsődleges /Primary mappádba, hanem a Promóciók / Promotions mappába fog beérkezni. Ha pár percen belül nem találod a beérkező leveleid között, kérlek nézz szét ezeken a helyeken is. A gmail-nél, ha a promóciók közé érkezi, csak húzd át a levelet az Elsődleges/Primary mappába, így a későbbi levelek is ide érkeznek majd tőlünk.)

Sajtos sütőtökleves

Sajtos sütőtökleves

A sütőtöklevest a legtöbben édesen készítik krémleves formájában. Az én egyik kedvencem ez a sajtos verzió, próbáljátok ki a sütőtököt ilyen formában is!

Rita BBQ-s csirkéje

Rita BBQ-s csirkéje

Ezt készítettem, amikor Mariannékat vártuk vendégségbe. Sikert aratott, így gondoltunk Rátok is, hátha van kedvetek kipróbálni Nektek is ezt a receptet:

Dióskevert

Dióskevert

Ez a nagymamám egyik hagyományos receptje - kissé reformosított formában. Gyors, egyszerű és finom :-)