15 dolog,amiért érdemes elkezdeni a futást
2017.10.28 Krediesz
Heti 3-4 alkalmas 30 perces könnyű, közepes intenzitású futás az életkorhoz viszonyított maximális pulzus (maximális pulzus= 220-életkor) 60-65%-án rengeteg pozitív változást hoz magával mind a közérzetünket, mind az egészségünket illetőleg. A mai napra összegyűjtöttem ebből 15-öt. Nyugodtan folytathatjátok a sort! :-) Íme az én érveim:

futaseszter640

  1. Jókedv garantált
  2. Türelmesebb leszel a hétköznapokban
  3. Kitartást tanulsz
  4. Megismered a határaidat, esetleg át is léped őket
  5. Csökken a testsúly (helyes táplálkozás mellett)
  6. Kevesebb náthás megbetegedés
  7. Anyukáknak remek mozgás lehetőség babával együtt a babakocsis futás. A friss levegő a babádnak is jót tesz! Erről  részletesen olvashattok a Babakocsisfutásról írásomban.
  8. Izmaid tónusosak lesznek
  9. Javul az életminőséged
  10. Növeled az élethosszodat
  11. Csökken az esélyed a csontritkulás kialakulására
  12. Jó hatást gyakorolsz a keringésedre, állóképességedre
  13. Csökkeni fog a koleszterin és triglicerid szinted
  14. A vérnyomásod 5-15 Hgmm-t fog csökkeni.
  15. A sportolói szív ugyan azt az ártalmat jobban viseli, mint egy nem sportolóé. Ez életmentő is lehet egyes esetekben

És sorolhatnám tovább ... de ha elindulsz, magad is tapasztalni fogod a futás pozitív hatásait!

Béni-Samu Eszter, gyógytornász

Zöld saláta görögdinnyével

2014.08.29. 19:12

A görögdinnyét zöld salátával próbáltátok már? Érdemes! Íme egy recept hozzá:
21 napos tavaszi kihívás - hogy újra jól érezd magad a bőrödben

2018.03.19. 10:53

Tarts Velünk a következő 21 napban, hogy felfrissítsd a tested-lelkedet a téli szürkeség után! Tudom, ha kinézünk az ablakon még nem annyira a tavaszi megújulás jut senkinek sem az eszébe, de nem hagyjuk, hogy ez kedvünket szegje, és a kihívás végére csak megjön az igazi tavasz is :-) Vágj bele!
5 tipp lelki egészségünk megújításához

2018.02.15. 11:45

Tavasszal általában a legtöbbünkben megérik a tisztulási, "újjászületési vágy". Ha felszedtünk néhány kilót a téli hónapok alatt, elindul testünk formálása. Tőlünk már megszokhattátok, hogy mindamellett, hogy ezeket a dolgokat is fontosnak tartjuk, nem feledkezünk meg arról - és Benneteket is erre biztatunk - hogy a testünk mellett figyeljünk oda lelki, szellemi egészségünk megőrzésére, feltöltésére, tisztán tartására is. A mai cikkünkben ahhoz adok ötleteket, hogyan tudjunk lelkünket is megújítani a testünkkel egyetemben, kihasználva a tavasz frissítő erejét.
21 napos tavaszi kihívás - 19. nap: teaidő

2018.04.05. 16:24

Szombat a kihívásos napokon a finomságok ideje. A mai napra egy kis teázást tervezünk be. :-)
Zöld saláta görögdinnyével

Zöld saláta görögdinnyével

A görögdinnyét zöld salátával próbáltátok már? Érdemes! Íme egy recept hozzá:

Cukkinis szendvicskrém

Cukkinis szendvicskrém

Jó pár éve kóstoltam meg először ezt a verziót, az egyik kolleganőm hozott belőle egy névnapi buli alkalmából. Azóta is gyakran készítem. Íme a recept:

Dióskevert

Dióskevert

Ez a nagymamám egyik hagyományos receptje - kissé reformosított formában. Gyors, egyszerű és finom :-)