21 napos tavaszi kihívás - 16. nap: mozdulj!
2018.03.28 Krediesz
Folytatjuk a tegnapi sportos vonalat a kihívásban, a mai nap még mindig a testmozgásé lesz a főszerep!

tavszi-kihivas-16-mozdulj_640_krediesz_600dpi

A mai napra a feladatod, hogy szánj időt arra, hogy a tegnap összeírt mozgásformák közül megvalósíts egyet, valamint a hétre tervezz be még legalább 1 edzést.

Ha nagyon nehezen veszed rá magad, gondolod végig, milyen nehézségekbe ütközöl, és hogy mi lehetne rá a megoldás. Kifogások helyett keresd a megoldsásokat!

Például:

  • ha babával vagy totyogóssal vagy otthon, nézz körbe a környéken van-e lehetőséd baba-mama tornára
  • ha inkább az otthoni tornát preferálod, van az interneten is több kezdeményezés, online program, amihez lehet csatlakozni - vagy szerezz be egy babás tornás dvd-t (pl.Péntek Enikő babás pilates dvd-je, gyerünk anyukám! program...)
  • ha szeretsz futni, kipróbálhatod a babakocsis futást
  • van, akinek a közösség a motiváló erő, és a csoportos tornák jobban mennek, ha Te is ezek közé tartozol, akkor válaszd ezt a megoldást
  • ha egyedül nem megy, próbáld meg beszervezni egy barátnődet és járjatok közösen edzeni, és akkor tudjátok felfelé húzni egymást, ha a valamelyikőtöknél csökken a lendület
  • ha szeretsz futni, sok helyen működnek futó klubbok is, vagy remek blogok is találhatóak a témában, amik lendületet adhatnak (pl. FutAnyu...)

További ötleteket a testmozgás megvalósításához itt találsz:

Mozgás Anyu! - ötletek kisgyerekes anyukáknak a rendszeres testmozgás megvalósításához

Hogyan találj időt a sportolásra?

Ha tetszettek a fent olvasottak, szeretettel ajánljuk figyelmedbe Tavaszi megújulás életmód programunkat, ahol külön fejezetet szenteltünk a testmozgás témakörének is. A program része egy e-könyv, egy 1 hetes étlap receptekkel, egy 28 hetes gyakorlati program és több praktikus tervező, amelyek mind abban segítenek, hogy az olvasottakat a gyakorlatba is átültesd, és tartós változásokat érhess el. További részleteket itt találsz:

tavaszi-megujulas-eletmod-program-krediesz-640

 

7 apró trükk a sikeres fogyáshoz

2014.08.29. 23:17

Te is azok közé tartozol, akik új évkor mindig új lendülettel állnak neki, hogy megreformálják az életmódjukat? Aztán a napok múlásával csökken, majd teljesen elfogy a lelkesedésed és marad minden a régiben. Ha igen, itt találhatsz pár apró trükköt, ami segíthet a tartós és sikeres fogyás elérésében:
21 napos tavaszi kihívás - hogy újra jól érezd magad a bőrödben

2018.03.19. 10:53

Tarts Velünk a következő 21 napban, hogy felfrissítsd a tested-lelkedet a téli szürkeség után! Tudom, ha kinézünk az ablakon még nem annyira a tavaszi megújulás jut senkinek sem az eszébe, de nem hagyjuk, hogy ez kedvünket szegje, és a kihívás végére csak megjön az igazi tavasz is :-) Vágj bele!
21 napos tavaszi kihívás - 19. nap: teaidő

2018.04.05. 16:24

Szombat a kihívásos napokon a finomságok ideje. A mai napra egy kis teázást tervezünk be. :-)
10+1 egyszerű ötlet a tavaszi megújuláshoz

2018.02.15. 10:58

A természet jó példát mutat minden esztendőben arra, hogy hogyan kell újra és újra megújulni, megszépülni. A tavaszi időszak nekünk is jó alkalom arra, hogy kövessük példáját. Érdemes hangsúlyt fektetnünk a megelőzésre és nem csak akkor odafigyelni magunkra, amikor már konkrét baj van! A mai írásunkban összegyűjtöttünk pár egyszerű tippet a tavaszi megújuláshoz.
Avokádós citrussaláta

Avokádós citrussaláta

Ilyenkor télen a citrusos saláták az egyik kedvenceim - mint például ez. Nálunk a karácsonyi menüben is szerepet kap ez a recept.

Gyömbértea

Gyömbértea

Az ünnepek után se engedd, hogy lelombozzanak a hideg, borús, szürke hétköznapok! Tedd fel magadnak a kérdést, mi az, ami jól esne ilyenkor? Mit szólnátok például egy gyömbérteához?

Répás-mogyorós szendvicskrém

Répás-mogyorós szendvicskrém

A téli hazai idény zöldségek egyike a sárgarépa, ami szerencsére igen sokrétűen felhasználható. Íme egy újabb ötlet - a vasárnapi húslevesen túl. Most épp szendvicskrémet készítettem belőle.