21 napos tavaszi kihívás - 20. nap: találd meg a mantrád
2018.04.05 Krediesz
A mai nap arról lesz szó, hogy mire összpontosítsd az elmédet, ha szeretnéd jobban érezni magad, és tartós változást elérni az életedben.

tavszi-kihivas-20-gondoltadvolna_640_krediesz_600dpi

A pénteki feladattal már elkezdtük előkészíteni a terepet egy tisztább gondolkodásmódra, ez a feladat az alapozó. A mai nap arról lesz szó, hogy mi az, amit tegyünk, mivel töltsük meg az elménket, ha szeretnénk egy jobb irányba terelni az.életünket.

Keress a napodban egy nyugis 20 percet. Gondold végig, hogy mi az, amin változtatni szeretnél az életedben. Mi az, amitől jobban éreznéd magadat? Mi hiányzik? Mitől lenne jobb? Az életed melyik területe szorul megreformálásra? Írd le! Írhatsz többet is. Ha ezzel kész vagy, válassz ki 1-et, ami a legfontosabb. Érdemes egyszerre csak 1 dologra koncentrálni a figyelmünket, és ha ez már megvalósításra került, akkor áthelyezni a fókuszt a másikra. Hiszen hiába szeretnénk pl. egészségesebb életmódot váltani, lakást felújítani, nyelvet tanulni, salsázi járni, többet olvasni, és persze család, gyerekek, munka (...) - hát nem valószínű, hogy ez mind bele fog férni. Helyezzük a fókuszt 1 témára.

Ha ez megvan, akkor alkoss hozzá egy pozitív megerősítést, ami jó érzést kelt benned, ha kimondod. Hogy hogyan fogalmazzd meg jól a megerősítésedet, a Gondolotad volna? írásunkban olvashatsz róla.

Egy gyakorlati példával élve, ha szeretnél egészségesebb életmódra váltani, és új szokásokat kialakítani, választhatsz például ezek közül:

Elindultam a változás útján. Napról-napra egyre jobban és jobban vagyok.

Könnyedén alakítok ki új szokásokat. Olyan ételeket és italokat választok, ami az egészségemet, megújulásomat szolgálja.

Szeretem és elfogadom magamat.

A testem a barátom. Szeretettel bánok vele.

A legfontosabb nem maguk a szavak, hanem hogy jó érzéseket keltsenek Benned, ha kimondod.

Ha megvan a megerősítésed, használd! Például:

  • írd ki valahova, ahol gyakran látod
  • hord magadnál egy cetlin a pénztárcádba, vagy a zsebedbe, és ha van pár szabad perced, nézz rá, olvasd fel magadnak
  • minden nap tükörbe mondd el magadnak, lehetőleg hangosan, 3x3 ismétléssel. Még hatásosabb, ha egy mozdulattal is kíséred.

Válljon ez mindennapi rutinoddá, de legalább 21 napon keresztül végezd ezt a gyakorlatot. Szívesen vesszük, ha ezután megosztjátok velünk is a tapasztalatotokat akár a FB-on a kihívás eseménynél, akár ha írtok egy emailt a krediesz@gmail.com címre.

Ha tetszettek a fent leírtak, szeretettel ajánljuk figyelmedbe Tavaszi megújulás életmód programunkat, melynek célja, hogy segítseb kialakítani egy egészséges és kiegyensúlyozott életvitelt és gondolkodásmódot saját és családod egészségének megőrzésének érdekében. A program kialakításában a testi egészségünk mellet nagy hangsúlyt fektettünk a mentális, lelki kérdésekre is, hiszen így komplexen tudjuk elérni a legtartósabb, stabilan tartható eredményeket. További részletek és megrendelés itt:

tavaszi-megujulas-eletmod-program-krediesz-640

7 apró trükk a sikeres fogyáshoz

2014.08.29. 23:17

Te is azok közé tartozol, akik új évkor mindig új lendülettel állnak neki, hogy megreformálják az életmódjukat? Aztán a napok múlásával csökken, majd teljesen elfogy a lelkesedésed és marad minden a régiben. Ha igen, itt találhatsz pár apró trükköt, ami segíthet a tartós és sikeres fogyás elérésében:
21 napos tavaszi kihívás - hogy újra jól érezd magad a bőrödben

2018.03.19. 10:53

Tarts Velünk a következő 21 napban, hogy felfrissítsd a tested-lelkedet a téli szürkeség után! Tudom, ha kinézünk az ablakon még nem annyira a tavaszi megújulás jut senkinek sem az eszébe, de nem hagyjuk, hogy ez kedvünket szegje, és a kihívás végére csak megjön az igazi tavasz is :-) Vágj bele!
5 tipp lelki egészségünk megújításához

2018.02.15. 11:45

Tavasszal általában a legtöbbünkben megérik a tisztulási, "újjászületési vágy". Ha felszedtünk néhány kilót a téli hónapok alatt, elindul testünk formálása. Tőlünk már megszokhattátok, hogy mindamellett, hogy ezeket a dolgokat is fontosnak tartjuk, nem feledkezünk meg arról - és Benneteket is erre biztatunk - hogy a testünk mellett figyeljünk oda lelki, szellemi egészségünk megőrzésére, feltöltésére, tisztán tartására is. A mai cikkünkben ahhoz adok ötleteket, hogyan tudjunk lelkünket is megújítani a testünkkel egyetemben, kihasználva a tavasz frissítő erejét.
10+1 egyszerű ötlet a tavaszi megújuláshoz

2018.02.15. 10:58

A természet jó példát mutat minden esztendőben arra, hogy hogyan kell újra és újra megújulni, megszépülni. A tavaszi időszak nekünk is jó alkalom arra, hogy kövessük példáját. Érdemes hangsúlyt fektetnünk a megelőzésre és nem csak akkor odafigyelni magunkra, amikor már konkrét baj van! A mai írásunkban összegyűjtöttünk pár egyszerű tippet a tavaszi megújuláshoz.
Avokádós citrussaláta

Avokádós citrussaláta

Ilyenkor télen a citrusos saláták az egyik kedvenceim - mint például ez. Nálunk a karácsonyi menüben is szerepet kap ez a recept.

Gyömbértea

Gyömbértea

Az ünnepek után se engedd, hogy lelombozzanak a hideg, borús, szürke hétköznapok! Tedd fel magadnak a kérdést, mi az, ami jól esne ilyenkor? Mit szólnátok például egy gyömbérteához?

Répás-mogyorós szendvicskrém

Répás-mogyorós szendvicskrém

A téli hazai idény zöldségek egyike a sárgarépa, ami szerencsére igen sokrétűen felhasználható. Íme egy újabb ötlet - a vasárnapi húslevesen túl. Most épp szendvicskrémet készítettem belőle.